Yaltkaya Köyü Ziyaretçi defteri Mesajları

« Önceki (Previous)Sonraki (Next) »Mesaj Gönder (Send Message)Ana SayfaYönetici Giriş
Toplam : 2533 mesaj
123...26
MG/ 30/08/2010 00:49
BUYUK ZAFERIN 88. YILDONUMU........
BUTUN HERKESIN 30 AGUSTOS ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN.
BU GUNLERI BIZLERE ARMAGAN EDEN BUTUK LIDER ATAMIZI ANIYOR VE TANRIDAN RAHMET DILIYORUZ.
NE MUTLU TURKUM DIYENE
MUSTAFA
IP:12.8.177.xxx

admin/rize 29/08/2010 14:03
ramazanı rizeliler iki kez erken bozmuşlar....
müftü demişki....
kazasını tutmanız gerekiyor....
bu televizyonda konuşuluyor....
o arada, bunu dinliyen almanya daki rizeli....
bağlanıyor diyorki...
bende rizeliyim benim içinde geçerlimi...
Emin Mataraci,dan alintidir.
huseyinmuhtar@hotmail.com IP:99.145.100.xxx

MG/ 28/08/2010 15:08
Guzel Ilimiz Rize'de meydana gelen heyelan da hayatini kaybeden hemserilermize Allah'tan rahmet diler sahipleine bassagligi.
Butun Rize halkina gecmis olsun............
Mustafa
IP:12.8.177.xxx

Teoman/ 28/08/2010 13:10
Huseyin abi yeni girisiminden dolayi tebrikler ve basarilar diliyorum.Allah yolunu acik etsin.

IP:162.84.42.xxx

mataracı/yaltkaya 27/08/2010 20:28
mustafam sen yanlış biliyosun türkiyenin gerceği ne biliyormusun çalışan kimse aç kalmaz benim gibi senin gibi çalışan kimse aç kalmaz.hazır yemeye alışanlar çalışmak. zoruna gidenler.sonra başka bi nedenle intihar edenler sende bunlara prim verme sen kafası çalışan bi insansın.dunyayı gezen birisin yalandan reklam yapmayalım . ne sana nede bazı kişilere faydası olur.referandumda sanada (EVET)demek düşer:!!!BİZE HER YER TRABZONNN:))
keremunki53@hotmail.com IP:85.109.23.xxx

admin/rize 27/08/2010 11:10
!!!!!!!!!!!! AKSOY AILESI GURURLA SUNAR !!!!!!!!!!!
Amerikada insa etmekte oldugumuz kendi sirketimize yeni ortaklar , uyeler, pasta ve simit
ustalari aranmaktadir.
www.smithsimit.com daha henuz tamamlanmamistir.
ilgililer iicn telefon numarasi 1-1-203-9092580 veya
huseyinmuhtar@hotmail.com araciligiyla ulasabilirsiniz.

huseyinmuhtar@hotmail.com IP:75.27.145.xxx

MG/Firtina esti TS 24/08/2010 01:13
Duydumki Fenerbahce Sampiyon olabilmek icin Trabzonspor'un olmadigi bir lig ariyormus hahahahaha.........cok komiksiniz yahooooooooo.
Mustafa
IP:12.8.177.xxx

mülteci/bursa 22/08/2010 08:35
bu gune kadar okuduğum en anlaşılabilir en net soru ve cevaplar.
Bu yasa değişikliğinde siyasi partiler yasası ile ilgili bir düzenleme var mıdır?
HAYIR
Dünyanın hiçbir ülkesinde uygulanmayan %10 seçim barajının kaldırılması ile ilgili bir hüküm konulmuş mudur?
HAYIR
Devlet memurlarına sendika kurma ile birlikte grev hakkı tanınmış mıdır?
HAYIR
Yargı bağımsızlığı ve üyelerinin seçimi için gerekli olan demokratik uygulamalara yol açacak tedbirler alınmış mıdır?
HAYIR
12 Eylül askeri darbenin ürünü olan YÖK un kaldırılması istenmiş midir?
HAYIR
Terörü bitirip anaların gözyaşlarını dindirmek için her hangi bir önlem alınmış mıdır?
HAYIR
Öğrenciye, öğretmene, çiftçiye, işçiye, işsize, engellilere, sözleşmeli işçi ve memura, esnafa, sanatçıya, memura, gençliğe, emekliye, hanımlara, kiracıya, ev sahibine, borçluya kısacası toplumun orta alt gelir sahibi vatandaşın sorunları ve dertlerine herhangi bir çözüm umudu ver miş mıdır?
HAYIR
Çayın, fındığın, zeytinin, pamuğun, buğdayın ve bilumum tüm tarım ve sanayi ürünlerinin sorunlarına çözüm bulunmuş mudur?
HAYIR
Çöplükten beslenenlere, sokakta yatanlara, kader kurbanlarına, bankalara ve tefecilere borçlu olanlara, çocuğunu okutmak için organlarını satanlara ve geçim derdi çekip intihar edenlere çare bulmuş mudur?
HAYIR
İleri çağdaş ülkelerin yazılı bir anayasa metinleri yoktur. Çünkü oralarda toplum bilinçlenmiş, kişiliği olgunlaşmış, kendi kuralını koyar hale gelmiştir. İç denetim, otokontrol sahibidir. Dıştan denetime tabi değildir.
Demokrasimizin bu seviyeye ulaşması dileği ile;
26 Adet soruya ; toptan bir adet cevap; HAYIR
IP:85.105.226.xxx

MG/ 19/08/2010 05:29
Iste Turkiye'nin hali, cekmiyen bilemez... bana kimse hikaye anlatmasin, Asagidaki yaziyi okuyun ve halinize sukredin, Turkiye'nin hali hicde iyi degil.
Mustafa
Diyarbakır'ın Silvan İlçesi'nde seyyar satıcılık yapan evli ve 4 çocuk babası 40 yaşındaki Hacı Oruç, iftar açmak için geldiği evinde eşinin, "Yemek yapacak bir şey yoktu, yemek yok" demesi üzerine bunalıma girip, evin bir odasında kendini asarak canına kıydı.
Silvan'de geçimini el arabasıyla sebze ve meyve satarak sağlayan ve 2 odalı tek katlı evde ailesiyle yaşayan Hacı Oruç, 3 gün önce iftar vakti evine geldi. Eşi Edibe Oruç'a ne yemek yaptığını soran Oruç, "Yemek yapacak birşey yoktu. Yemek yok" yanıtını alınca üzülerek, evin bir odasına çekilip, kendisini tavana astı.
Şüphelenip odaya giren Edibe Oruç, eşini ipte asılı tavanda sallandığını görünce hemen müdahale etit ve ipi keserek onu indirdi.
Hacı Oruç, yakınları tarafından kaldırıldığı Diyarbakır Dicle Üniversitesi Hastanesi'nde yoğun bakımda tedaviye alındı ancak yapılan tüm müdahaleye rağmen dün akşam yaşamını yitirdi.
ÖNCE ÇOCUKLARINA SARILIP AĞLAMIŞ
Eşinin intihar etmesinin ardından 4 çocuğuyla ortada kalan 37 yaşındaki Edibe Oruç, büyük üzüntü yaşadı. Kürtçe konuşan Edibe Oruç, eşinin son günlerde para kazanamadığı için eve yiyecek alamadığını söyledi.
Eşinin 3 gün önce iftar saatinde eve geldiğini ağlayarak anlatan Edibe Oruç şöyle dedi:
"İftar saatinde eşim eve geldi. Yemek yapacak hiç bir şey yoktu evde. Aç aç bekliyorduk. Eşim ne yemek yaptığımı sordu. Ben de 'yemek yapacak bir şey yoktu, yemek yok' dedim. Bunun üzerine çocuklara sarılıp bir süre ağladı. Çok üzüldüğünü anlamıştım. Sonra da arka odaya geçti.
IP:12.8.177.xxx

AYKAN/RİZE 19/08/2010 02:24
MÜBAREK RAMAZAN AYI İNŞALLAH HAYIRLARA VESİLE OLUR.TÜM KIRGINLIKLARIN,KÜSLÜKLERİN UNUTULMASINA VESİLE OLMASINI DİLİYORUM KÖYÜMÜN GÜZEL İNSANLARI İÇİN.
IP:212.175.115.xxx

MATARACI/YALTKAYA 18/08/2010 18:15
AYNNEN KATILIYORUM DURMAK YOK YOLA DEVAM
IP:188.38.166.xxx

y.n.mataraci/hedikli 15/08/2010 12:57
heyy.yonetıcı..bööyük higitlerden goruş aldundamı karaladın sayfayı.sormadan danişmadan izin almadan yazdın ammaa.KADROYA EKLENDIN..danişmadan eleştırmek yasak uyarısı almadınmı.neyse yaz kardaş yaz.ıgıtlerden izin alda yaz.selam.
http://tovor IP:88.231.201.xxx

yonetici/rize 15/08/2010 10:43

!!!!!!!!!!!! REFERANDUM !!!!!!!!!!!!!!!!
Burdan AKP karsitlarina seslenmek istiyorum.
oncelikle butun koy halkimi sevgi ve saygiyla selamliyorum.
Anayasa paketinin degistirilmesini secim havasina sokmanin ne anlami var.
Bu hukumetin bu kirli tuzaklara dusmeyecegini bir kez daha hatirlatmak isterim.
SAnki hukumet cagdas bir ulkenin degisim platformunda hic bir adim atmamis gibi butun etiketi Akp,ye kesmenin ne anlami var.
unuttugumuz bir sey var, Butun Dunya devletleri basta Amerika olmak uzere ciddi bir kriz batakligina dusmustur, Turkiye ise bu krizden oldukca basarili bir sekilde cikmaya calisiyor,
Sizlere cok acikli bir ornek vermek istiyorum, Amerika artik eski amerika durumundan cikmistir, benim Amerikada simit dukkanim var, bu simit dukkaninda aksam kalan simitleri zaten hic atmiyorum son 10 yila yakindir hep posetlerde biriktirip evimin arka bahcesinde kuslari ve diger hayvanlari besliyorum.
Amerikali yerli halk artik Turkiyedeki halkin daha perisan durumunu yasiyor : Posetlere koydugum simitleri , benden isteyen fakir insanlar cogalmaya basladi, bu istekler 3 veya 4 yil once yoktu.
Dusune biliyormusunuz ben bir fakir aile cocugu Turk vatandasi olarak Amerikalilarin muhtac insanlarina yardim ediyrum.Bu beni hayli dusundurmeye basladi, bence Turkiyede hic kimse ac degildir!!!! kendimize gelelim, bugun bir super devletin kriz careleri aramasi , bu krizden nasil cikacagini beceremeyisi , Turkiye Cumhuriyetinin basbakani ise kriz basladigi gun , aynen soyle demisti; Bu krizden en az zarar gorecek ulkeler arasinda yer alacagiz, "teget " gececek demisti,, oysaki ! Amerika ve diger ulkeler bu onlemleri alamadi.SAYin basbakan yola devam diyorum.

huseyinmuhtar@hotmail.com IP:75.21.25.xxx

yonetici/rize 26/07/2010 22:25
Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!
huseyinmuhtar@hotmail.com IP:75.28.150.xxx

ABDULLAH MATARACI/RİZE 20/07/2010 11:07
SAYGIDEĞER BÜYÜĞÜM HÜSEYİN ABİ ÖNCE SELAM EDİYORUM BİRCAN BACIMI ÇOCUKLARI ÖPÜYORUM.
ABİ SENDEN Bİ RİCAM VAR, BU SİTETYE GÜZEL ŞEYLER YAZMAK LAZIM.
GEÇMİŞTEN GÜZEL ANILAR, PAYLAŞILAN DEĞERLER FAKAT GÖRÜYORUZ Kİ BİRKAÇ KENDİNİ BİLMEZ NEYİ SAVUNDUĞUNU BİLMEDEN KİMİ SAVUNDUĞUNU BİLMEDEN NE YAZDIĞINI BİLMEDEN SAÇMA SAPAN MESAJLARLA BİZ GENÇLERİ TAHRİK EDİP İYİCE GERİP BİRBİRİMİZE DÜŞÜRMEK İSTİYORLAR, BİZ KÖY HALKI OLARAK HEPİMİZ AKRABAYIZ, KOMŞUYUZ BUNUN HEP BÖYLE KALMASI LAZIM.
SENDEN BİR RİCAM; ALLAH RIZASI İÇİN ŞİFRE KULLANIP İSİM YAZMAYAN MESAJLARI LÜTFEN YAYINLAMAZSAN ÇOK MEMNUN OLURUM.
DURSUNE HALANIN, OSMAN AMCANIN RUHLARI İÇİN BUNU SENDEN TEKRAR TEKRAR RİCA EDİYORUM
ABİ BENİ KIRMAYACAĞINI ÜMİT EDİYORUM
BU İĞRENÇ İNSANLARA BU SAHADA YER VERMEMENİ UMUTLA BEKLİYORUM
.....BİZ ĞOMNOLUYUZ...
ÖPÜYORUM ABİ
IP:78.167.210.xxx

Ahmet Yangın/İstanbul 20/07/2010 10:16
Site dediğiniz budur işte. Gerçekten harika bir site yapmışsınız, tebrikler
ahhmet-yng@hotmail.com http://www.redpeppersatisi.com IP:78.191.239.xxx

Aykan Gülbahar/Rize 20/07/2010 09:55
Öncelikle tüm köylülerime saygılarımı sunuyorum.Uzun bir süredir "Serbest Kürsü" bölümüne girmemiştim.Çünkü her girdiğimde üzülüyorum.Çok sevdiğim insanlar ya kendi aralarında ya da isimsiz kişilerle tartışıyorlar.Gerçekten üzücü bir durum.Bu mesajı yöneticiye yazıyorum.Sayın yöneticim;Sadık Hocam'ın çok güzel bir mesajını okudum.Diyorki;isimsiz mesajlar yayınlanmasın.Çok doğru.Bence de zor olmasa gerek.Hem böylece insanlar birbirlerini boş yere kırmamış olur.Yöneticimiz; lütfen bu konuda çalışma yapın.Rica ediyorum.
IP:78.165.174.xxx

sadık cemil ARSLAN/Yaltkaya/samsun 20/07/2010 07:29

Sevgili yönetici,
Bu sitenin valığını devam ettirmesi yönündeki kararını memnuniyetle karşılıyorum.
Bu sitede zaman zaman çıkan tatsızlıkların ana kaynağı da artık anlaşılmıştır:bu da kişilerin kimliklerini gizleyerek mesaj göndermeleri ,ona kızan bir başkasının da yine kimliğini gizleyip cevap vermesidir.Bence bu kısır döngünün kırılması lazım.Bunu da açık kımlığı belli olmayan mesajları yayınlamamakla olur,diye düşünüyorum.Bu isteği defalarca ben ve birkaç arkadaşımız hep yazdık.İnşallah bundan sonra uygularsınız da bu site de diğerinin akibetine uğramaz.Site kapatma rekorları kırmayız.
Nurettin arkadaşımın iletisine de aynen katılıyorum.
SELAM VE SEVGİLERİMLE...
Sadık cemil Arslan
sadikcemilarslan@hotmail.com IP:88.254.39.xxx

yonetici/rize 18/07/2010 11:44

DEgerli yaltkayalilar;
oncelikle herkesi sevgi ve saygiyla selamliyorum,
soyle gecmise bir donup bakalim, site kurulduktan bu yana neler yasandi!!!!!
Bu sitede her cesit mizac denendi, ne yazikki insanlar, kendi fikirlerini karsi tarafa kabul ettiremedigi zaman veya yenik dustugu zaman hep olayin faturasini baska yerlere kesmeye , yenilgiyi kabullenmemek icin hatta kullanmis oldugu yayin aracini bile suclayabiliyor.
Ben artik pes diyorum,
Bu insanlara nasil bir tartisma ortami saglamak lazim,
bir konu hakkinda yanlis veya dogru teshis koymaya kalktigimiz zaman , birileri cikip bilincsiz bir sekilde aman bu boyle olmaz , yaman bu site bu sekilde yurumez ,olur olmaz laf lari kullanip aslinda ortaligi bu kisilerin karistirdigini dusunuyorum.
iki taraf birbiriyle fikir alis verisi yaparken ucuncu bir sahisin mudahale etmesine anlam veremiyorum.
arkadas bana dokunmayan yilan bir yil yasasin diyemiyormusun????
fazla merak etmeyin bu siteyi ayakta tutmamin tek amaci icindeki resim ve kultur vesaire bu hazineleri korumak icindir.
zaten bakiyorum face book (bok) sayfasinda iyice yuzumuz gozumuz b........
Bu site koyumuzun bir yayin araci olarak ebedi kalacaktir.
Artik kimseden bu siteye bir katki saglanmasini bile beklemiyorum.
Zaten bizler bu sitede simdiye kadar gostermis oldugumuz ilgi ve alaka sonucu nasil bir topluma sahip oldugumuzu , birbirlerimize nekadar bagli bulundugumuzu , ne kadar yardim sever oldugumuzu, ne kadar paylasmayi sevdigimizi,soz ve ifadelerimizde belli etmis bulunmaktayiz.
nekadar kirilgan, nekadar kiskanc ,ne kadar alingan bir millet oldugumuzda ortada!!!! ( bu agir sozler sadece isimsiz yazi yazan

huseyinmuhtar@hotmail.com IP:75.9.132.xxx

Nurettin Gürman/Gomno/Almanya 13/07/2010 04:05
Saygi ve sevgideger köylülerim,
bizler Papager,den Tasköprü,ye kadar akraba ,arkadas,baci ve kardasiz.Hepsinden önemlisi;ASIRLARDIR KOMSU,yuz.Elbette birbirimizi yerecegiz,tartisacagiz.Fakat bunun "yilana vurur"gibi degil,medeni insanlara yakisir bir sekilde olmasi kacinilmazdir.Cünkü bu sayfalari yabancilarda okuyor,unutmayalim.
Heppimizden önemli bir istegim var;lütfen adimizla yazalim ve birbirimizi kirmamaga özen gösterelim,cünkü bir düsünce ancak yaraticisi belli oldugu müddetce gerceklesebilir.Bu konumda ismini yazmayan köylümüzü anlayamadim,kimden neden korkuyor,yoksa hala eskiyalik devrimi var?
Sayin admin kardesim Hüseyin,
madem bukadar problem yaratiyor,lütfen sende isimsiz mesajlari asma sayfaya,olay bitsin.Herkes günün geregi,kimseden korkmadan ve cekinmeden ismiyle yazsin,burasi ne agir ceza mahkemesi nede herkesin linc edildigi kanunsuz bir alandir.Hicbirisine hicbirimiz müsaade etmemeliyizdiyerek,sonsuz saygi ve selamlarimi iletmek isterim.
guerman@t-online.de IP:188.194.248.xxx

yonetici/rize 12/07/2010 21:52
Degerli yaltkayalilar,
Isimsiz yazilarin yayinlanmasindaki butun sorumlulugu yonetici olarak uzerime aliyorum.
aslinda kisacasi bu "alimyeri" adi altinda yazi yazani
biraz olsun rahatlatmis olacakki, Mehmet kardesimiz buna en iyi cavabi vermistir.
Arkadaslar bu yaziyi yayinlamadigim zaman kimin yazdigini bulmak veya tek basima tahmin yurutmek cok zor oldugundan en azindan butun koylulerimiz bu sahsi tahmin edenler lutfen isim olarak Bu e maile atsinlar; (huseyinmuhtar@hotmail.com)
simdi burdan bu alimyeri adiyla yazi yazan arkadasa seslenmek istiyorum, eminim bana cevap vereceksin, ama sunu unutmaki kim oldugunu zaten koylulerimiz tahmin ediyor,
nasilki benden yazmis oldugun yazinin yayinlanmasini rica ettin , simdi bizde senden kim oldugunu aciklamani bekliyoruz, tabiki cesaretin varsa,
medeni bir insan hic bir zaman kimligini sakli tutup
ortaya biseyler atip insanlari birbirine takmaz .
sende delikanli gibi cikarsin evet benim dersin ,olur biter,
bakin ben sadece bu konunun ne derece dogru ne derece yanlis olup olmadigini bir yonetici olarak halkin huzurunda dile getirdim, sagolsun Mehmet kardesimiz , yapmis oldugu bu bilgi paylasiminda
olayin gercek yonunu detaylariyla aciklamis bulunmaktadir, bu da beni az da olsa tatmin etmistir.
ben sadece sizden sunu cica ediyorum eger tahmin ediyorsaniz lutfen bana e mail atin; site kurulduktan buyana biliyorum hep ayni sahis , ( bir insan utancligini saklamaz , kiskancligini saklar) ortaya boyle biseyler atip insanlarin beynini meskul etmenin ne anlami var.
saygilarimla
yonetici
Huseyin
Aksoy

huseyinmuhtar@hotmail.com IP:75.9.132.xxx

mehmet mataracı/rize hemşin 12/07/2010 18:02
DEVAM..
Bir örneklede şöyle anlatayım ordaki hüp noktası ile Baz istasyonu arasındaki farkı eğer o tesis oraya yapılmadan önce orda türkcell hatlı bir cep telefonu ile görüşme yapamasa idiniz,çekmese idi.Bu günbu tesis olmasına rağmen sizin türkcell hatlı cep telefonunuzla ordan yine görüşme yapamayacaktınız.
3-Etkisine sıra gelince.elbetteki bir etkisi vardır.Fakat bir düşünelimki 24 saat yanımızdan ayırmadığımız cep telefonları kadar etkılı olabılırmi yada satlerce başından kalkmadığımız bilgisayarlar televizyonlar,bir kablosuz internet kadar etkili olabilirmi.Her gün binlerce radyasyon yayan cihazın içinde oturuyoruz yaşıyoruz.Fakat ne gülüçtür ki burda dağdakini tartışıyoruz.
Kaldıki ordaki tesis köyün 1 km dişındadır.Tek yerleşim se benim arılığımdır 30m altındadır ve bu gün orda 20kovanım var yarınsa bu sayıyı 50 ye çıkarmayı planlıyorum öyleki yerinide yapmış durumdayım burda eğer bir zarar gelecekse en büyük zarar bana geleceği kanısındayım bunu aksini kimse söyleyemez.
İlerde yaşanacak bir faciadan kim sorumlu olacak diyorsun abi.Bunun sorumlusu bu fırmaya bu onayı veren Sağlık Bakanlığı deilmidir.Ben mi onay verdim,bizmi onay verdik yada ki biz sorumlu olalım. Bilim adamları doktorlar araştırmadılar mi yani.ben asıl bu olayı bu kadar büyüten insanlara şunu sormak istiyorum eğer düşüncelerınde art niyetli değillerseler bana burdan cevap verirler.
Yaklaşık 5 yıldır yeniköy gelehli mevkisinde CELAL BEYAZ'ın kapısında imam mahallesine havadan 500 metre mesafede avea ve vodafone nin iki adet baz istasyonu vardir.Bunlar için bu güne kadar hangi eleştıriyi getirmişlerdir.Neraye ne şikayetde bulunmuşlardır.Şerifoğlunun basarisim batıyor yoksa cevap bekliyo
mehzinn@hotmail.com IP:78.165.218.xxx

mehmet mataracı/Rize hemşin 12/07/2010 17:29
Sevgili dayıcım.
İnan bende bu siteye yazı yazmak istemiyorum ama bazen insanlar buna mecbur kılınıyor. Bu durumda onlardan biri daha önceki bir kaç yazımdada sitedeki eksikliklerin özellikle yazı yazanların kimliklerinin belli olması gerektiğini yönetime bildirmiştim, görünüyorki bu konuda her hangi bir çalışma yok.Benden önce Mustafa Matarcı yazı yazmiş ve bakıyorum hala onay bekliyor demekki bu mesajlar birde onaydan geçiyor .Şimdi aşağıda Alımyeri adında yazı yazan şahsın mesajını onaylıyan abime sormak istiyorum ki o yazıyı yazanın amacının ne olduğunun farkında mıdır ki o yazıyı onaylamıştır.İnsanlar soru sarabilir bilgi isteye bilir ama bu derece pervasızca ve art niyetli yazılan yazıları onaylamak düşünmek istemiyorum ama site yönetimininde art niyetli olduğu düşüncesini aklıma getiriyor.
Öyleki insanların burda kavga etmesi küfretmesi isimsiz yazılar yazarak birbirlerine hakaret etmesi meşru bir işmiş gibi gösterilmeye mi çalışılıyor bilemiyorum.Eğer bu iş düzgün bir şekilde yapılamıyorsa insanların zarar görmemesi için bu bölümün kapatılmasının daha doğru olacağı kanısındayım.
Hüseyin Aksoy abiminde birkaç sorusuna cevap vermek istiyorum.
1-Çağımızda olduğu gibi ilerde nüfüsün artması baz istasyonlarınında artmasına neden olacaltır.Bu gün görülmektedirki artık şehırlerde baz istasyonu koyacak tepeler kalmadığı için bu cihazlar apartmanların çatılarına cami minarelerine aklınıza gelebilecek her yere konulmaya başlanmiştır.
2-(Baz istasyonunun etkili alanı kaç metre karedir) soruna gelince orda Hediti mevkisindeki kurulu olan tesis bir baz istasyonu deildir.HÜP NOKTASI diğer adıyla bir yansıtıcıdır.alıcı ve yansıtıcıdır yansıtdığı yönse Suçatıdır....
mehzinn@hotmail.com IP:78.165.218.xxx

mustafa mataraci/zeytinburnu 12/07/2010 11:10
mustafa abi sana katılıyorum aynen dediğin gibi köydeki genç nesil zaten güçlükle görüşüp kaynaşma fırsatıaz birde böyle ipe sapa gelmez şeylerle insanları birbirine koyuyolar .bunu yapanı ben çok iyi tanıyorum açıklamama gerek yok OŞEREFİ 5 para etmez insan ŞERİFOĞLU kelimesini ağzına alırken abdest alacak adam olacak yoksa gençlerle uğraşırsa.kendi çocukları zarar görür... birde hüseyin abi isimsiz yazı yazan üyelik bilgileri siteyönetmeliklerine göre mevcut olması lazım .sitemiz çok güzel fakat butür olaylar görkemini kaybettiriyor.bazı şerefsizler hasmı alıyoki bunları ypıyo.bana kimse soramaz arazine uydu niye kurdun diye delikanlı varsa gelir yüz yüze sorar...saygılar hak edenlerindir...
mustafamataraci53@hotmail.com IP:78.180.121.xxx

yaltkaya site yoneticisi/rize 12/07/2010 10:54
Degerli yaltkayanin guzel insanlari;
sozlerime baslamadan once herkesi saygiyla selamliyorum.
sayin yaltkayalilar, bundan tam 2 veya 3 ay once hediti,de kurulmus olan "baz " istasyonu hakkinda bazi bilgiler toplamak amaciyla Hasan aksoy "a yonelttigim bir kac soru uzerine , bana vermis oldugu sonuc olarak "baz " istasyonunun kurulmasindaki sikintilari dile getirmesiyle , bende bu konuda daha genis kapsamli bilgilere nasil ulasirim diye bir anket duzenlemeye karar verdim.
1-Acaba heditide kurulan baz istasyonu ilerde nufusun artmasiyla orda bir ev insa edilmesine engelmidir?
2-Bu baz istasyonunun etkili alani kac metre karedir.
3-Ilerde meydana gelebilecek, gelmesi muhtemel sayilan, "Allah gostermesin" bir facianin olusmasindan kimler sorumlu tutulacaktir.
4-Bu gibi hassas konularda koyumuzu temsil eden
eski veya yeni muhtarlarimizin ne derece haberi vardir?
-Konunun derhal muhtarligimiz tarafindan butun yaltkaya sakinlerine aydinlatilmasini ve genis cercevede bilgi verilmesini
saygilarimla arz ederim.
yonetici
Huseyin
Aksoy

huseyinmuhtar@hotmail.com IP:75.9.132.xxx

MG/ 12/07/2010 09:49
Sevgili Mehmet yegenim,
Gecen karar aldim yazmiyacaktim daha bu siteye yazmiyacaktim ama son olarak seni ve senin gibi gencleri uyarmak benim ve benim gibi sizlerden buyuklerin gorevidir sanirim. Onceliklen isimsiz yazi yazan zaten delikanli degil ve Yaltkaya'li asla degildir, cunki bizler buyuklerimizden boyle ogrenmedik herzaman soylerim Yaltkaya'li olmak ayricaliktir ve herkes Yaltkaya'li olamaz.........
Senin yaptigin isleri kiskanalar var ve herzamanda olacaktir senden ricam onlarin innadina daha iyi seyler yap baz istasyonu nukler fuzesi felan ama kafani takma yazsinlar, benim tek uzuldugum tek sey birileri gencleri birbirlerine dusurmeye calisiyor onlara odul vermeyin ve rating lerini arttirmayin..
Mustafa Gulbahar.
IP:12.8.177.xxx

mehmet mataracı/rize hemşin 11/07/2010 17:18
Sayın alımyeri adını yazmadığına göre yanilmissin.Ne kadar para alındığını biliyormuşsun buda yalanki daha bir kuruş para alındığı yok.Ne kadar para alınacağı ise ne seni nede bu siteyi ziyaret eden yazıları okuyan herhangi birisini ilgilendirir.Arazimi ne yapacağım nasıl değerlendıreceğimi ne sana nede başkasına soracak değilim.O baz istasyonu dediğin ki deil senin biryerine batıyor sanırım.Birde diyorsun ki kimin arazisine direk dikildi ise para alınsın Taş köprüden yükarı ta Papagere kadar bir sürü direk dikildi kim para alabildi soruyorum sana eğer devletin böyle bir uygulaması vardıda niye Heditiye uygulanmadı.İnsanları yalan yanlış sözlerle birbirine düşürmek istediğinizin şahsen farkındayım umarım ki köylülerde bunun farkındadır.Cesaretin varsa diyorsun birde önce sen adını yaz ki benim gibi kimle muattap olduğumuzu bilelim yok yazmıyorsun çünkü amacın sadece kahpelik başka birşey değil.Tartişacak soracak birşeyi olan varsa her zaman her pilatformda saygı kurallarını aşmadan konuşurum ama sen bu kuralı çiğnediğin için kapımda beslediğim it kadar saygı duyarım sana.
Bu yazıyı okuyan tüm site ziyaretçilerinden özür dilerim yazı adını bilmediğim bir kişiye yöneliktir.Saygılarımla Şerifoğlu adına mehmet mataracı (oğlu)
mehzinn@hotmail.com IP:88.228.34.xxx

Sadık Cemil ARSLAN/Yaltkaya/samsun 10/07/2010 08:51

"Adı soyadı,
Açılır parantez
Doğduğu yıl,çizgi,öldüğü yıl,bitti
Kapanır parantez...
Parantez içindeki çizgi,
Ne varsa orada,
Umudu,korkusu,gözyaşı,sevinci...
Ne varsa orada."

sadikcemilarslan@hotmail.com IP:88.254.36.xxx

admin/rize 09/07/2010 09:46

Sevgili Caglayan kardesim, sizlere tesekkurlerimi sunuyorum,
ayni zamanda sizleri ben ve koylulerimiz tanimak ister, yapmis oldugunuz yorumlarinizdan oturu sizi tebrik ediyorum en azindan eger yaltkayali degilseniz , sitenin zengin olusunuda dile getirmek benim acimdan buyuk bir zevktir.
siz binlerce yaltkayalinin yapamadigini yaptiniz.
sizi tekrar kutluyor ve baska yorumlarinizi bekliyorum
admin
Huseyin
Aksoy
IP:75.9.132.xxx

abdulkerim koçal/hemşin 08/07/2010 15:01
tüm islam aleminin ve sevgili köylülerimin miraç kandiliniz mubarek olsun ALLAH yar ve yardımcımız olsun AMİN.
abdul-kerim-53@hotmail.com IP:85.99.53.xxx

Çağlayan Kaymaz/İstanbul 08/07/2010 10:28
Sitenizin tasarımını doğrusunu söylemek gerekirsen ben çok beğenmedim. Fena değil ama biraz daha iyi olabilir. Ancak içerik yönünden çok zengin bir site. Tebrik ediyorum.
caglayankaymaz@hotmail.com http://www.e-multisexshop.com IP:78.191.239.xxx

MURAT PEKER/ 03/07/2010 19:19
İnsan uzaya gidebiliyoda o kişinin nereye gideceğinimi bilmesin... Mustafam islamın sartını imanin sartıni bilmeyen uygulamayan kafa tası secde görmeyen su içip niyetim su deyil diyen yemeği az yeyip doymadim orucum diyenlermi , ya ali deyim sazın gözüne şişenin dibine vuranlarmı gidecek. BİRBİRİMİZİ KANDIRMAYALIM. SADECE SAYİLARI FAZLA DİYE KİMSE ACIK ACIK BİŞE DİYEMİYO. NEREYE GİDERLERSE GİTSİNLER BANANE. KARDEŞİM İNSAN HERKES,ADAM GİBİ ADAM OLURSAN BU DUNYADA BANA ADAMSIN HA ADAM GİBİ ADAMSIN İNANMIYOSUN BANA GENE ADAMSIN AMA GEL GELELİM TAHTALI KÖYDE YERİN BELLİ (bu oburler için) MUSTAFAM SENLİK BİŞE YOK. Dunyada neler var ya segere tapan var bunlar gene tanriya (neyse)tapiyo, herşey parayla ya der her kes bi cahillik parasız haberleri yok.
balikcilerkirali53@hotmail.com IP:88.230.89.xxx

şerıfunkı/hedıklı 01/07/2010 05:49
YA..YONETICI..BIRKAÇTENENIN DIŞINDA ŞU AN HEPSI YEYLEDE. TEŞKILAT ORDA .PUĞARLERE SALDIRI HABERINI ALDIK.EVLERE SALDIRIRLARSE SAKAT.ŞİRNAKTAN YARDIM ÇAĞIRIRIZ.ŞIRNAĞA GITMA MECLISTE DOLU....ŞU AN DOĞAYA SIT ALANINA MILLI PARKA SALDIRI VAR.OBAMADAN YARDIM ISTESEK NASIL OLUR ....SELAM..
http://yaltkaya IP:88.228.33.xxx

MG/ 01/07/2010 00:04
Segili Murat, ve isimsiz kardesim..........
Iste sizin din anlayisiniz bu kadar, insanlarin neye inandigi pek onemli degil alevi de olsa o kisi inandigi bi guc vardi ve onada Allah karar verecek nereye gidecegini tabi sizin izininiz olursa eger Allah'in isine karismazsaniz.
Keske ulkemizde herkes Ilhan bey gibi dusuinceli olsaydi ne!!!!!
Saygilar.

IP:12.8.177.xxx

MURAT PEKER/HERYER TÜRKİYE 30/06/2010 11:51
HEHE YERİ CENNETTU HATTA HIZINI ALAMAZSA BİRAZDAHA İLERİ GİDER.
BELKİDA ŞEYİTTU YIKAMADAN GOMMİŞLER.
papagerli53@hotmail.com IP:88.230.89.xxx

anonim/ 28/06/2010 14:32
Tamam olmasına tamam ilhan abinin mekanı cennet olmasına olsun da, cennetin kapısı gitmek isteyene açık ,ama insan var olduğuna inanmadığı bi mekana doğru niye yolculuk etsinki sen ıstedin diye , mekansız kalmaz biyerlerde ağırlanır elbet bilemeyiz toprağın bol olsun ilhan abi
diimi MG kardeş.
IP:88.241.149.xxx

MG/Ilhan Selcuk 21/06/2010 09:45
Pazartesi günü yürekten ameliyat olacağız, söylenenlere bakılırsa epey gıllıgışlı bir operasyonmuş, nalları havaya dikersek bozulmayalım, olur böyle şeyler... Nalları dikmezsem daha görüşürüz. Dikersem, her ne kadar kusurumuz da olsa, affola... İkisine de eyvallah..."
Ilhan Selcuk'un
ameliyata girmeden önce Cumhuriyet Gazetesi'ndeki köşesi 'Pencere'de okurlarına şu sözlerle veda etti:
Yerin Cennet olsun buyuk insan!!!
IP:12.8.177.xxx

yonetici/rize 21/06/2010 08:16
UYARI!!!!!!!
BUTUN YALTKAYALILARIN DIKKATINE ,
OZELLIKLE BUYUK SEHIRLERDE VE YURT DISINDA YASAYAN HERKESE DUYRULUR,
BILIYORSUNUZ YILLARDIR TERK EDILEN KOYUMUZUN ORMANLARINI ARTIK VAHSI VE YABANI HAYVANLAR ISGAL ETMISTIR, HELE SU ANDA KIRAZLARIN VAKTINDE : KOTITLERIN SALDIRISINA UGRAMAYIN , EGER ORMANA VEYA MEZRA GIBI YERLERE GIDERSENIZ YANINIZDA KENDINIZI KORUYACAK BIR ALET BULUNDURUN.
IP:68.95.198.xxx

şerıfunkı/hedıklı 21/06/2010 06:38
ğumnolıler...sıteyı ettınız sıyası arena.bende katkı edeyım.davulun sesı uzaktan eyıde yanında olmak nasıl..mecılukte türkı şenluk olurdı neden mecının işi neydı amacı neydı türku şenlık le savuşturulurdu.neyse derıne dalmadan.ulkede ergenekon partısı olduğunu duydunuz yaşadınızmı.ben seneler once duydum yaşadım yaşatmaya çalıştılar.şuan hemşınde ğumnode bunlar varmı yokmu araştırın eleştırın ve sıteyı karalayın.1960 te aynı işi görevı yapanlar gunumuzde yaşayanlar sağ olanlar o gorevı yapmak için köylerde mahallelerde faalıyetteler .onların haberı oluru olmadan hareket olmuyor mahalle ıdarecılerı var .60 tede aynı ıdı yaşadık bügünde o zıhnıyet faalıyette onlara sorulmadan çıvı çakılmıyor.koyumuzde ergenekon partısı kuruldu hayırlı olsun .başkanda köyden .yurt dışından ıthal lerden sorarak danışarak olur alarak eleştırın sıteyı somadan karalamayın ....
http://ğumno IP:78.165.214.xxx

MG/TEMEL\'DEN FKRALAR 14/06/2010 01:52
Verdim Ama
Bizim Temel, bir TV kanalında yarışmaya katılır. Kazandığı parayı eksik verirler. Temel, sebebini sorar.
- “E, öyle vergi kesiyoruz" cevabını alır.
Bunun üzerine Temel, avukata başvurur. Avukat, ona “televizyonu, mahkemeye ver..” der.
Aradan zaman geçer, avukat yolda Temel’i görür, ona sorar.
- “Ula, televizyonu mahkemeye verdin mi?”
Temel cevaplar.
- “Verdim ama ertesi cün keri ketirdim oni... İnsan yine de televizyonsuz yapamayi! Sonradan geri aldımm oni..”
************************************
Temelin Vasiyeti
Yolculuktan dönen İdris, kahvede oturanlara sordu:
- “Yahu pizum Temel nasil öldi?”
- “Kalpten cittu..” dediler.
- “Vasiyetu filan var miydu?”
- “Var idu. ‘Beni denize gömün’ demiş idu.”
- “Cömdünüz mü?”
- “Cömdük amma, mezarinu kazarken çok kayip verduk...”
IP:12.8.177.xxx

MG/TEMEL’DEN FIKRALAR. . 14/06/2010 01:50

Sol Sinyal
Temel arabası ile Taksim Meydanında dönüp duruyordu. Aynı trafikçinin önünden beşinci defa geçerken, polis de merak etti ve Temel'i durdurup sordu:
- “Bir yeri mi arıyorsunuz? Niye meydanın etrafında dönüp duruyorsunuz?”
Temel:
- “Sol sinyal takıldı da..”
************************************
Uy Paralar
Temel banka soymak suçundan yargılanıyormuş, son celsede hakim delil yetersizliğinden temelin tahliyesine karar vermiş. Temel bunu duyunca çok sevinmiş ve bağırarak hakime;
- “uy cözünü sevdiğumun haçim beyi, yani şimdi bu paralar penim oldu değil mu.....?”
************************************
Soyulmuş
Teme
l ava çıkmış, eli boş dönmemek için kasaptan bir tavşan almış. Fadime,
- “Ha pu nedur..!? Soyulmuş tavşanı nasıl avlaysun?”
- “Sevişirken yakaladum, çiyinmeye firsatu olmadu, vurdimm oni..”
IP:12.8.177.xxx

MG/6 Askerimiz sehit 03/06/2010 09:16
haması demokratik gören iktidarımıza göre şu an çeçenler terörist.
ve bu konuda bir kamuoyu yaratılmadığı için kimse rus konsolosluğunu basmadı. çünkü gösterilen hassasiyet birileri müslüman olduğu için değil yaşadıkları bölgedeki ülkelerin ilişkileri ve menfaatlerine etkisi gözetilerek suni olarak yaratılıyor. türkiye'ye bahşedilen bir ortadoğunun ağası, israile dengeleyici kuvvet rolü varken tabi filistine ağlayacak herkes. stratejik olarak yeni ortak atılımlar yaptığı rusya'ya katlettiği yüzbinlerce müslüman için neden van minüt densin ki?

IP:12.8.177.xxx

MG/6 Askerimiz sehit 03/06/2010 09:13
6 askerimiz şehit olmuş. kendi topraklarımızda hemde! roket atarlarla saldırmışlar. haber sitelerine bakıyorum. üçüncü dördüncü sırada haber. bazı kaynaklar olcay baykal'ın kaset ile ilgili açıklamasından bile önemsiz bulmuş hatta. evim de israil konsolosluğuna yakın. sokakta bir hareketlilik var. sinirli sinirli yürüyenler ellerinde filistin bayrağı taşıyanlar sağa sola koşturuyor. ve uzaktan şu sesleri duyuyorum: 'filistine özgürlük'
insanlar vicdan sahibi olabilirler. hatta ölen kişiler filistinli ya da müslüman olmasa bile göz yaşı dökebilirler bunu anlarım. ancak ben hükümet tarafından yaratılan ve medya tarafından gazı verilen filistin hassasiyetini hiç ama hiç samimi bulmuyorum. neymiş onlar da müslümanmış. bizim kardeşimizmiş. onları öldürmek bizim de canımızı yakıyormuş. peki gerçek öyle mi?
en basitinden hemen dibimizde rusya ve çeçenistan gerçeği var. savaş başladığından beri çeçenistanda 300 000 müslüman öldü. sakat kalanlar ne kadar bilmiyorum. ülke nüfusunun bir milyon olduğunu düşünürsek ailesinde birilerini kaybetmeyen birileri sakat olmayan insan yok. ve bu insanların hepsi de müslüman. özellikle müslüman vurgusu yapıyorum hassas olmak isteyenlere dank etsin diye. savaş başladığından beri kilometre kareye onlarca bomba yağdığı için bölge insanının genetiği mutasyona uğramaya başladı. daha önce hiç görülmemiş hastalıklar ortaya çıkmaya başladı. peki haması terörist değil demokratik bir güç gören, gazze için ağlayan, israile bu konuda van minut çeken hükümetimiz çeçenistan konusunda ne yaptı? ruslarla işbirliği yaptı evet. haması demokratik gören iktidarımıza göre şu an çeçenler terörist.

IP:12.8.177.xxx

nurettin/Gomno/Almanya 02/06/2010 03:03
Kılıçdaroğlu parti kongresinde yaptığı konuşmada, işsizlik, yoksulluk, yolsuzluk üzerinde durdu. İşsizlik ve yoksullukla mücadele edeceklerini söyledi. Öteki siyasi parti liderleri farklı bir şey mi söylüyor? Hepsi her zaman bunları söyler ama işsizlik ve yoksulluk artmaya, sefalet derinleşmeye, doğal çevre bozulmaya, yaşam kalitesi kötüleşmeye devam eder. Ve başka türlü olması mümkün değildir. Bütün bunlar olurken, Türkiye’nin kalkınma yolunda nasıl hızla ilerlediği, nasıl büyüme rekorları kırdığı da birilerinin dilinden hiç düşmez... Her zaman tüm siyasi partiler tarafından yapılan bu tür vaatler seyirciyi oyalamak içindir... Acaba Kılıçdaroğlu öteki siyasi partilerin söylediğinden farklı bir şey söyleseydi, söylediğinin bir karşılığı olabilir ve bu umutlanmak için bir neden olabilir miydi? Kılıçdaroğlu işsizlik, yoksulluk, sosyal adaletsizlikten söz ediyor da, kapitalizmi, emperyalizmi, sömürüyü, neoliberalizmi hiç ağzına almıyor... Belli ki, o da kapitalizmi ‘insanlığın’ normal hâli’ sayıyor. 2010 yılında kapitalizmi sorun etmeyen, neoliberalizmi dert etmeyen bir parti hangi sorunu çözebilir? Mesela Kılıçdaroğlu: “içinde bulunduğumuz sefil durumun gerisinde 30 yıldır uygulanan neoliberal politikalar var, biz ülkeyi bu beladan kurtaracağız, herşeyi baştan aşağı değiştireceğiz, ülkemizi yerli-yabancı sermayenin sömürü, yağma ve talan alanı olmaktan çıkaracağız, insanların kaderini asla piyasa ekonomisine teslim etmeyeceğiz, son 20-30 yılda özelleştirilen kamu hizmetlerini yeniden gerçek birer kamu hizmetine dönüştüreceğiz, bunları bir kâr ve kazanç metaı olmaktan çıkaracağız, küresel ve yerli sermayenin çıkarına oluşturulmuş mevzuatı baştan sona değiştireceğiz, derhal emperyalist bir askeri pakt olan NATO’dan çekileceğiz, seksen yıllık Kürt sorununu çözeceğiz, bunun için ne gerekiyorsa yapacağız, ilk iş olarak düşünce özgürlüğünün önündeki engelleri ortadan kaldıracağız, ve halen düşüncelerinden dolayı cezaevlerinde bulunan yazar ve gazete yöneticilerini oradan çıkaracağız, önümüzdeki hafta bu toplumu ‘taş atan çocuklar’ ayıbından kurtarmak üzere girişimler başlatacağız, ülkemizin beşeri ve doğal kaynaklarını bu ülkenin insanlarının refahı için kullanacağız...” deseydi, bunları söylediği akşam televizyonların ve ertesi gün gazetelerin görüntüsü nasıl olurdu? Kılıçdaroğlu hâlâ bir umut olarak sunulur muydu? Mesela ‘bu adam çıldırmış olmalı’ ya da ‘ne dediğini bilmiyor’, ‘sanki hayal dünyasında’, ‘bu da nerden çıktı...’ gibi manşetler atılır mıydı? Köşe yazarları neler yazardı dersiniz? CHP’nin yeni genel başkanı bunları söyleyemez, söyleyecek olsa başkan yapılmaz. Her şeye rağmen söylerse de koltuğundan olur. Elbette Kılıçdaroğlu, seçim barajını düşürmek ve mayınlı arazileri topraksız ve az topraklı köylülere dağıtmak gibi iyi şeyler de söyledi ama asıl söylenmesi gerekeni söylemedi, söyleyemezdi...

guerman@hotmail.de IP:77.21.123.xxx

MG/Takvimler 1923... 31/05/2010 13:58
Takvimler 1923...
> Adres Kordon.
> Naim Palas.
> Cumbada oturuyor Sarışın
> Kurt.
> Sevmez fazla yemeği.
> Leblebi var önünde.
> Garson titriyor, çünkü
> çocuk Rum.
> Sesleniyor Gazi,
> şefkatli...
> "Vre Dimitri" diyor:
> "Gel bakayım."
> Çocuk "Buyur Pasam"
> diyor ş`lere dili dönmeyen, kırık dökük Türkçesiyle. ..
> "Sizin Kosti ...."
> diyor, işgal sırasında kasıla kasıla İzmir`e gelen Yunan Krali
> Konstantin`i kastederek, ".... geldi mi buraya?"
> -Geldi Pasam
> -Oturdu mu bu masaya?
> -Oturdu pasam
> -Güneş batarken rakı
> içti mi?
> -İçmedi Pasam.
> -E o zaman sormadın mı be çocuk, ne halt
> etmeye almış İzmir`i?
>
> O nedenle "Rakıyı alkol zannedip" Mustafa
> Kemal`e "sarhoş" diyenlere güleriz biz İzmirliler.. .
> "Allah`ın geri
> zekalıları, adam sarhoş kafayla kurmuş memleketi, siz ayık kafayla
> batırıyorsunuz" deriz.!
IP:12.8.177.xxx

mülteci/ğumlo 29/05/2010 05:27
ya bir trafik kazasının kahramanı olarak, ya babasına borç verirken, ya da milyon dolarlık işlere imza atarken... 28 yaşında... bilkent üniversitesi'nde okurken, londra'ya burslu olarak yollandı ve ekonomi eğitimi yaptı. askerlik görevini henüz yapmadı... tecilli!.. 1998 mayıs'ında bir trafik kazasında trt istanbul radyosu sanatçısı sevim tanürek'in ölümüne neden oldu. şişli'de kırmızı ışıkta durmadı. kazadan hemen sonra belediye arazözlerinin caddeyi baştan aşağıya yıkayarak 35 metrelik fren izini tamamen sildikleri, olayın cezai yönünün azaltılması için burak'a kazadan sonra üç ay öncesine tarihli ehliyet verildiği, sevim tanürek'in yakınlarının azarlandığı, tanıkların hepsinin tehdit edilip korkutulduğu iddia edildi. adli tıp trafik ihtisas dairesi, burak için "kusursuzdur" raporu düzenledi. ölen sevim tanürek 8/8 kusurlu bulundu!. burak hapisten kurtuldu. kusursuz raporunu veren dairenin başkanı eyüp bey ise, daha sonra türkiye deniz işletmeleri genel müdür yardımcılığına atandı. 2001 yılında evlendi. babası, oğlunun düğününde takılan 174 adet cumhuriyet altını'nı mal varlığındaki artışın nedeni olarak açıkladı. ayrıca, babası 2001 yılında verdiği mal beyanında oğlu burak'a 220 bin abd doları ve 55 bin alman markı borcu olduğunu açıkladı. üniversiteden yeni mezun, o zaman 22 yaşındaki oğluna... babası ülker grubu ürünlerinin dağıtımını yapan şirketteki hisselerini 1.2 trilyon liraya satana kadar, şirket yönetimini burak sürdürdü. ve burak geçtiğimiz günlerde bir kez daha gündemdeydi. gıda sektöründeki hisseler satılınca, hemen şirketler kurup denizcilik sektörüne girdi. yüzde 50 ortağı olduğu mb denizcilik adlı şirket, 95 metre uzunluğunda safran 1 adında bir kuru yük gemisi aldı. gemiyi satan hasan doğan, satış fiyatının 2 milyon 325 bin dolar olduğunu söyledi. burak, gemiyi ortağı ile birlikte 500 bin doları peşin 36 ay taksitle satın aldı. ayda 72 bin ytl ödeyecekler. gemiyi satan hasan bey ise, 705 milyon dolara istanbul'daki iett garajı arazisinin sahibi olan dubai şeyhi el maktum'un küçük ortağı oldu. ayrıca, hasan bey'in ablası remzi gür ile evli. remzi bey, burak'ı ve kardeşlerini burslu olarak yurtdışında okutuyor
IP:85.105.226.xxx

nurettin/Gomno/Almanya 28/05/2010 02:25
Yeni lider Kılıçdaroğlu'nun "arzuları", 87 yıllık tarihi yapı içinde yeşerebilir mi ? Çünkü söylemleri çağdaş demokrasilerin gereği olan ilkelerin başında geliyor. Dolayısıyla, böylesi ilerici değişim önerilerini hantal gövdeye benimsetmekte kolay iş değil ! Ayrıca yılların alışkanlıklarından kurtulmak için ciddi çalışma yapmak, emek harcamak ve en önemlisi de zaman lâzım. Bir anlamda emir-komuta ritüeline alışkın organizmaya daha fazla "demokrasi" taleplerini sunmak, kronik rahatsızlıkların tetikleyicisi de olabilir ! Evet, bugüne kadar soldan yana düşünen ve o bilinçle oy kullanan geniş seçmen kitlesi, Baykal'lı CHP'yi sollayalı uzun yıllar olmuştu ! Fakat, hem çağa, hem de evrensel değerlere karşı başarı ile direnen (!) Baykal ve ekibi için tam anlamıyla olmasa bile artık parantez kapanmıştır. Bundan sonra bütün mesele Kılıçdaroğlu ve arkadaşlarının göstereceği performansa ve inisiyatife bağlıdır...Her ilerici çıkışları inanıyoruz ki aydın seçmen tarafından karşılık bulacaktır, parti içinde aportta bekleyen çürük elmalara rağmen. Son söz, halkından daha geri mevzilere düşen partilerin yaşama şansı yoktur...Üstelik gündemde olan parti, M.Kemal'in kurucusu olduğu CHP ise...Yapmak istemek birşey,yapabilmek başka birşeydir.
Selamlarimla
guerman@hotmail.de IP:77.21.123.xxx

Emin MATARACI/RİZE 26/05/2010 01:42
Nurettin abicim, Almanya dan göründüğü gibi değil hiç bir şey, öncelikle bunu söyliyeyim...
İşsizlik, yoksulluğu, yolsuzlukların önünü keserek, halkın malını halkın yararına kullanarak çözeceğim diyor.... bende, yandaşlara ihale, köşe döndürme olmayacak diyor.... işi ehline, liyakat sahibine vereceğim vede halkın yararına olmayan hiç bir ihale yapmıyacağım diyor... buda kalkınmayı peşinden getirmezmi.... devletin parasını, halkın yararına kullanmak onlara iş olanakları sağlamak anlamına gelmiyormu.... tarım ve hayvancılığı, devlet destekli güneydoğuya iş sahaları açacağım diyor... bunlar yanlış şeylermi, sevgili abicim...
saygılarımla...
emir.mat@hotmail.com IP:85.105.67.xxx

Emin MATARACI/RİZE 25/05/2010 13:12
kılıçtaroğlu nu, kılıçtaroğlu yapan, yolsuzluk dosyaları değilmidir...? kılıçtaroğlu nu, kılıçtaroğlu yapanın kim olduğu bu şekilde ortaya çıkmış olmuyormu...? ayrıca, odun, kömür, gıda paketleri, çekler bile kılıçtaroğlu nun %37 sini engelleyememiştir... etki, her zaman tepkiyi doğurur, bunu asla unutmayın, sevgili hemşerilerim...
saygılarımla....
emir.mat@hotmail.com IP:85.107.232.xxx

nurettin/Gomno/Almanya 25/05/2010 11:11
12 Eylül Anayasasını değiştirmek istediği, kaos yaratmak için devlet olanaklarıyla örgütlenen Ergenekona karşı çıktığı, ordu vesayetini lanetlediği gün bütün gücümüzle alkışlarız kilicdaroglu,nu.
Öyle bir gün gelirse, o gün de siz Kılıçdaroğluyu yuhalarsınız zaten.
Bencede Kilicdaroglu,nun Kürt ve Alevi olusu oldukca önemlidir fakat bu özelliklerinden dolayi degil,bazi yolsuzluklarin üstüne gittiginden ve henüz CHP,de asinmamis oldugundan desteklendi.Su ana kadar Kürt problemi veya acilimi,Kibris konulari,Anayasayi degistirme,Ergenekon vs, konularinda yeteri demec ve düsüncelerini okuyamadik.
Ekle bahsettiginiz degisimleri hangi kadroyla gerceklestirebilecegide kestirilemez;bütün MYK üyelerinin cogunlugu IT,ci ve Ergenekoncu.Yeni demokratik bir olusuma gecesiye kadar (ki istenirse) cok zaman gececegi veya CHP,nin tekrar tarihte oldugu gibi bölünecegini düsünmekte gerekir.
Sefalet ve issizlik hangi politika ve kaynaklarla ortadan kaldirilir;bu konuda hele hicbirsey duymadik.Ayrica Istanbul kompradorlarinin fazla üstüne giderse,destegi hepten cekerler,diger bir deyimle "her istek gerceklesemez",diye düsünmek isterim.
Selamlarimla

guerman@hotmail.de IP:77.21.123.xxx

MURAT PEKER/HERYER TÜRKİYE 24/05/2010 17:19
BİZE HER YER AK PARTİ...

papagerli53@hotmail.com IP:88.231.155.xxx

mustafa mataraci/zeytinburnu 24/05/2010 12:15
bu kılıçtaroğlu dediğiniz adam istanbulada gelmişti kadirtopbaş boyunun ölçüsünü almıştı hatırladım. başkavarmı diye sorsak acaba kızarmısınız......
mustafamataraci53@hotmail.com IP:78.184.229.xxx

Emin MATARACI/RİZE 23/05/2010 13:50
BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR, BİR ORMAN GİBİ, KARDEŞÇESİNE, ÖTEKİLEŞTİRMEDEN, HAKÇA BÖLÜŞEREK..... YOLUN AÇIK OLSUN, HALKIN BAĞRINDAN ÇIKAN, GÜZEL İNSAN, KİLİÇTAROĞLU...
emir.mat@hotmail.com IP:85.107.186.xxx

MURAT PEKER/HERYER TÜRKİYE 22/05/2010 16:36
tokatı yiyen sahalara iniyo.
ya 4.5 kişilik bir ailede 57 bin tl borcu olan adam (denmez ama) 75 milyon insani nasıl yonetecek.
papagerli53@hotmail.com IP:88.231.154.xxx

MG/MUTLULUKLAR 22/05/2010 12:45
SEVGILI OSMAN KARDESIM,
DOGUM GUNUNU KUTLAR VE DAHA NICE MUTLU YILLARI SEVDIKLEINLE BIRLIKTE GECIRMENI DILERIM.
MUSTAFA.
IP:12.8.177.xxx

MG/Kilicdaroglu 22/05/2010 12:42
Sn. Kemal Kilicdaroglu CHP ve Turk milletine hayirli olsun, daha iyi bir Turkiye icin..........
Mustafa
IP:12.8.177.xxx

ormancı/marmara 22/05/2010 09:44
Bu katırcı kimdir çoçolumudur gumnolumudur bilmem ama yazdıklarını okuyunca ve ona yazılanlara bakınca haklı olduğunu düşünüyorum ben köye çok sık gelemiyorum ama gelmesemde gitmesemde o köy benimde köyümdür kimsede beni yok sayamaz
bende bu istasyon hakkında biraz soruşturdum
Eğer bunlar doğruysa köylünün bu konu hakkında sezsiz kalmasınada anlam veremiyorum
Konu futbol olunca sitede yorumlar çoğalıyor demekki site takip ediliyor
Enazından muhtarın köylüyü bilgilendirmesi gerekirdi eski muhtar hodrimeydan diyorsa yeni muhtar buna sessiz kalmamalı köyü eski muhtarın idare ettiği izlenimi çıkıyor,
anladığım kadarıyla katırcının yazdıklarında kötü bir şey yok Kimseye hakaret yok yalan yok var olan bir şeyi gündeme getirmiş zaten eski muhtarda kabul ediyor evet yaptım diyor hatta savaş kazanıldı diyor kimle şavaştığını da merak etmedim değil çunkü bu iş bittikten sonra milletin haberi olduğu anlaşılıyor
neyse
katırcının eksikleri varsa
Usluplu bir sekilde eleştirilebilir kalkıpta kancık eşek vs gibi şeyleri buraya yazmak yakışmaz
kimseye hakaret vs etmediği surece İsmini yazmayabilir kendi takdiridir
ben kendisinin erkek olduğunu düşünüyorum kadınsada erkek gibi kadındır eger çoçoluysa ve bizi bizim köyümüz hakkında bilgilendiriyorsa ayrıca teşekür etmemiz lazım
eski muhtarında hakkını yemeyelım hemen her yazısında köylüden hakkınızı helaledin yoksa bende etmem diyor helal edin artık...

IP:78.186.125.xxx

yonetici/rize 22/05/2010 09:26

Bugun 40.inci yillina ayak basan Osman Ozarslanin dogum gununu kutlar , daha nice yillari mutluluk icinde, huzur iicnde , bol parali, en sevdikleriyle birlikte gecermesini yuce Allahtan temenni ederim.
Not= ( daha dun cocuklar gibiydiniz ,Riza Gokalp ile birlikte hani miami beach,e giderken benide arabaniza aldiniz, iste seni orda tanimistim , taze delikanli olarak ; mutlulugunuz, hayata canli bakisiniz, yuz ifadelerinizde gizliydi, artik elveda demek gerek o gunlere , selam olsun bir kez daha o gunlere!!!!
huseyinmuhtae@hotmail.com IP:75.25.98.xxx

habip gökalp/gomlo 19/05/2010 17:48
fenerbahçe tff ye başvurmuş,türkiye kupasının iptali için ve son maçlar oynanmasın diye.
habipaziz0791@hotmail.com IP:85.107.110.xxx

MG/TRABZONSPOR 19/05/2010 10:30
MURAT TATLIYUM,
VALLA SAMPIYON ANADOLUDAN CIKSINDA KIM OLURSA OLSUN YETERKI BURSA GIBI BILEGININ HAKKI ILEN SAMPIYON OLSUN, OYLE SAHAYI FELAN KAZMAKLAN DEGIL, TABZON SPORUN ELINI HERZAMAN OPMENIZ LAZIM YOKSA BOYLE CIKAR CARPAR DAHA DOGULAMAZSINIZ. ALLAH VERMESIN VALLA ELINIZ AGZINIZ YAMULUR YA DIKKAT EDIN TS DEN BAHSEDERKEN...........
OYYYYYYYYYYYY OY OY COK SEVINCLIYIM BU SENE. APO DAN HIC BIRSEY DUYMADIM AVNIAKER BOGASI GUIZA FELAN DIYORDU NERDE HANI? KUTLAYIN FENERIN SAMPIYONLUGUNU DIYORDU ANKARAGUCU MACINDAN SONRA DEREYI GORMEDEN PACALARI SIVAMAYIN UTANIRSINIZ SOKAGA CIKAMAZSINIZ, SENEYE BASARILAR DILERIM.
MUSTAFA
IP:12.8.177.xxx

mülteci/şampıyon bursa 19/05/2010 07:59
ya mustafa kardeşim.yazını okudum az kaldi ağladım.lan oğlum bu kadar acıklı yazılmazki bu yazılar needelum şimdi şampiyonluk gitti kupa gitti.bilika gitti şimdi sira azizde. oda giderse ne olacak ..sen kimle geyik yapacan ...o tünel muhabetti doğru dün beni giresundan arkadaş istanbula geliyormuş şampiyonluk şölenine katılmağa..neyise gelsunda bari süper kupaya götüreyim onu millet şölen görsün...
IP:85.105.226.xxx

Teoman/GURBET 18/05/2010 18:07
Muradum sende benim gulumsun.10 degil 30 fark olsa nolur sampiyon olamdikten sonra.Sonucta kimin sampiyon oldugunu konusuyor herkes ,kac puanla bitirdigini degil,onemlide degil.Burada bizim fenerbahceli arkadaslar kebab house acmislar ,hergun Bursa inegol kofte siparis ediyom:))
IP:98.211.124.xxx

MG/Sazan yaz,1907ye gönder 18/05/2010 02:03
Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler -
En azından mevcut duruma yabancı değiller. Sadece uzatma 12 dakika daha azdı o kadar.
- Kardeşim hala seviniyorsan uyarayım istedim, şampiyon olamadınız.
- Maçtan sonra sahaya atlayıp sevinen taraftardır. İkincilik de başarı tabi.
- Kadıköy’de Hıdrellezi kutlamaktadırlar.
- Demek ki neymiş? Son düdük çalmadan caddeler süslenmezmiş.
- Şu an itibari ile kolonya yardımıyla Kadıköy’ün çimenleri üzerinde ayıltılmaya çalışılan kitle. Kameranın gösterdiği kadarı ile en azından bir 15-20 tanesini sayabildim.
- Olmayan şampiyonluğa sevinerek artık cidden dünyaca tanınmış bir takımın taraftarları oldular.
- Playstation’ı kapatın.. Hadi yataklarınıza.
- F.Bahçe’yi Rekorlar Kitabı’na sokacak olan olay.
- Adamlar boşuna mı hazırlık yaptı? Bırakın 2 dakika sevinsinler.
- Bolu Tüneli’nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar halen şampiyonluk kutlaması yapmakta...
- Fenerbahçeli futbolcular stattan çıkmak için Bilica’nın tünel kazmasını bekliyorlarmış.
- Atkı 19,95 TL, forma 89 TL, maç bileti 100 TL, Fener’in ŞAKAdan şampiyonluk sevinci paha biçilemez...
- ‘Fenerbahçe Şampiyon’ anonsuyla sahaya inip sevinen taraftarlardan jet yalanlama: “Bilica’nın eştiği çukura bakıyorduk.”

IP:12.8.177.xxx

MURAT PEKER/HERYER TÜRKİYE 17/05/2010 19:08
TEOMAN ABİ SİZİDE BEN KUTLUYOM 10 PUAN ANCA FARK ATABİLDIK SİZE, DAHA FAZLA UMUYODUK AMA . SİZDEN ASLA VAZ GEÇMEYİZ, SİZ BİZUM GÜLÜMÜZSİZ
papagerli53@hotmail.com IP:88.231.154.xxx

MURAT PEKER/HERYER TÜRKİYE 17/05/2010 19:04
KUTLUYORUM MUSTAFAM SENİ ŞAMPİYON OLDUNUZ.
papagerli53@hotmail.com IP:88.231.154.xxx

TEOMAN/ 17/05/2010 14:37
Mustafa kardasumun nezninde tum Trabzon sporlulari kutluyorum ,Bursada hakketti ,ozellile bir TURK antronerin kazanmasi dahada keyif verici.
IP:72.84.183.xxx

MG/Cok Mutluyum 17/05/2010 07:33
Bol Bol atip tutan Fenerliler nerde hadi konusun bakalim, bize Trabzon derler beyler. Yok Fener bize kupayi vermis bizde onlara sampiyonluk verecekmisiz ha ha ha gulerim ben........
Bursayida sevmem ama Ertugrul Saglam icin olsun helal olsun.... Tabzonsporu agziniza almadan once dislerinizi fircalayacaksiniz abdest alip iki rekahat namaz kilin tespik cekmeyin gerek yok ama du edinki Trabzon finalde karsiniza cikmasin birdaha benim cok sevdigim Fenerli kardeslerim....Bize heryer Trabzon.......................
Mustafa
IP:12.8.177.xxx

MURAT PEKER/HERYER TÜRKİYE 17/05/2010 05:11
Bakanında iyi cevabı olmuş....
Arkadaşlar millet son model arabalarıyla köye giderken siz hangi patatesi soruyosunuz .(ALLAH DAHA ÇOK VERSİN)
HERKESİN YANLIŞI OLABİLİR, BAKIN BAYKALDA YANLIŞ YAPMIŞMIŞ ,OLABİLİR DEMEKKİ MİLLET VEKİLİ BOYLE OLUNUYOMUŞ (YA BAKAN YAPSAYDI) UZAKTAN ELEŞTİRMEKLE BU KÖYE HİÇ BİR YARARIMIZ OLMAZ, GİDİN YERINDE GÖRUN.
HER ZAMAN GELEN GİDENİ ARARTIR.
PAPAGERDEKİ YOLU SAVUNANLAR GİTSİN Bİ BAKSIN YOL NERDEN GİDİYO NE İŞE YARAR.
KÖYE DEGOMON YAPTİ, FIRIN YAPTİ, COCUKLAR DUŞMESUN DİYE ALIM YERİNUN USTİNİ YAPTİ. MİLLET NE DEDİ HAVA ATİYO DEDİLER, İŞTE BİZ BOYLE Bİ KÖYLİYİZ. ALLAH HERKESİN GÖNLUNE GÖRE VERSİN.
papagerli53@hotmail.com IP:85.110.139.xxx

gelberi/gomno 16/05/2010 14:22
selam buradan bütün köylülerimi selamlıyorum bu baz istasyonu konusu iyicene baydı artık neden bukadar ön yargılı bakıyoruz olaya bilip bılmeden birbirini gazlamak iyi deyıl burda yanlış bir durum yokkı olsaydı şimdi durdurulmus olurdu şunda sistem kuruldu çalişiyo bizede köy halkı olarak hayırlı olsun demek düşer o arazıde o istasyonun olması köyümüze fayda saglar enbasıtı köyümüzün yolları devamlı aktıf olur bakımlı olur kısın karda devamlı acık olur sonra bırde o güzergaha elektrik gitti fenamı suan karsı çıkan köylülerımız yarın orda ev yaptırdımı elektrık hattı ıstemeyecekmı fenamı benım tavsıyem orada ıstanbulda ankarada yorum yapıp bırbırını yargılayana kadar gelıp görmek daha uygundur buyazıyı okuyunca belkı benı elestıreceksınız bununda bır cıkarı var dogru maddı anlamda bır cıkarım yok ama basta yazdıgım olumlu durumlardan karım var çünkü senenın onıkı ayı bu köyde yasıyorum sizde gelın burda yasayın görün nasıl yasanıyo allaha eamnet olun..
IP:85.99.206.xxx

MATARACİ/YALTKAYA KÖYÜ 16/05/2010 09:38
MUSTAFOM DOĞU DİYOSUN BAL TUTAN PARMAĞINI YALAR BİZ DEYİLKİ BAL ÇEÇİNİ BİLE BULAMIYOZ KÖYDE HERKES Bİ (TEZGAH) KURMUŞ GİDİYO HERKESİN TUZU KURU SEN BEN MİLLETE EŞEKLİK EDELİM. OYLE SENEDE Bİ GİDİYOM DEYİP İŞİN İÇİNDE ÇIKMAK YOK HAKKINI ARAYACAKSIN KARDEŞ MADEM HEDİKLİ MAHALLESİNDE İKAMET EDENLER VARDI BÜGÜNEKADAR NİYE SESLERİ ÇIKMIYODU. BİLİYOSUN HEDİKLİDE 15 HANE GÖZÜKÜYO.TOVORDE OTURANLARI NİYE KİMSE DÜŞÜNMÜYO ORAYADA ELEKTİRİK ÇEKSİNLER ORDADA YAZIN ÇAY ALAN VAR.!! KİMİN ARAZİSİNDE DİREK DİKİLİYOSA ONLARINDA PASTADA PAYI VAR .NEYSE DEVAMI GELECEK. BUNLARIN HEPSİ (KÖYDE YAŞAYANLARIN) DANIŞIKLI DÖVÜŞ YAPIYOLAR HEPSİ BİRBİRİNİ BİLİYO HERKES PASTANIN PEŞİNDE.SAYGILAR
keremunki53@hotmail.com IP:95.9.43.xxx

yunus mataracı/hedikli 16/05/2010 08:20
sayın yonetıcı...ŞU KATIRCİNİN .cinsiyetini merak edenler var.erkekse hodrımeydan .kancukse burda çook......sevgılı mustafa.evet çok aptallıklar yaptım.son olarakta hedıtı denen ormana...yol .şimdıde elektırık göturuldu.boyuuk adamlara sormadan ettım.o lanet yerın yuzunden soruşturma yedım..elımde ılgili dosya mevcut hatıra olarak saklıyorum .merak edılırse asarım sıteye .kanunende.vicdanende rahatım.HEMŞİNLİNİN ĞUMNOLININ .bende hakkı varse HELAL. Etmesın kabulum yok edemem.bılmeyene bende etmem.bu son yapılan işte.yenı yonetım bana buyuk ozverıde bulundu..komşumu köylumu dostumu postumu tanımama vesıle oldular.ummadığım beklemedığım kışiler karşıma çiktı.anladım dunya ters donuyomuş.ben işimi becerdım.yolu yaptım.25 galvanız kazık dıkerek elektırığıde goturdum abone oldum lambam yanıyooor.ölsem gamyemem.BUNDAN SONRA HOODRI MEYDAN DIYORUM.katıre ata sıpaya eşşeğe ıhtıyaç yok..on vatan evladı 5 cengaver çalıştı.savaş kazanıldı ...YETER ...ben yaz kış burdayım.meydan yaptırdım hazır.buyursunlarrr....
http://teneke IP:85.99.206.xxx

mustafa mataraci/zeytinburnu 15/05/2010 13:35
öncelikle şunu merak ediyorum. site sahibi hüseyin abi sitede ismi geçmiyen mesajları neden yayınlıyorsunuz.birzaman ismsizler kavgasıvardı onun için sordum .konuya gelirsek katirci diye yazı yazan arkadaş yaltkayalı deyilse neden yaltkayalıları uyarma gereği duyuyo.ismi ile açıklama yaparsa saygı duyarız.2. konu ise.baz istasyonu bize istanbula haber geldi ama soran olmadı ben şahsım olarak uygun buldum neden sorarsanız.ben oköye senede 1kez gidiyorm o köyde kalanlar ne düşünürse saygı duyarım.muhtar seçimlerden önce istanbulu her gün arardı şimdi arayan soran yok.atın izi itin izine karışmış.önceki muhtar amcam y.mataracı iken herkes çomak sokup duruyodu şimdi nerde bu yaltkayalılar.siyasete kimsenin aklı ermez balı tutan parmağını yalar herzamanki gibi.köyü seven varsa çalışacak hizmet yapacak başta muhtar ve azaları.yönetmedğinin köyü yönetebilene bırakırsın.içimden gelenleri yazdımkimse kusura bakmasın.
mustafamataraci53@hotmail.com IP:78.184.252.xxx

Emin MATARACI/RİZE 15/05/2010 11:38
Çimutli, Ahmet ARSLAN amcamı canı gönülden kutluyorum... MİLLET PATATES YİYEMİYOR, SİZ ŞUŞİ YİYORSUNUZ, YAZIK DEĞİLMİ YA dedi, meçlis başkanına... Vicdanlar sızlayınca, insanlar dayanamayıp, bir şekilde patlıyorlar böylesine işte...
emir.mat@hotmail.com IP:85.107.190.xxx

katirci/ 14/05/2010 04:50
Sevgili yaltkayalılar
Hatırlarsınız bir sure önce heditiye elektirik götürülmüştü ve mangal kokuları çoçoya kadar ulaşmıştı
O kokuların sebebi şimdi belli oluyor birileri arazisini kiraya vermiş veya satmiş
Ve oraya baz istasyonu yada verici adi her neyse ondan inşa ediliyormuş
Bu tür istasyonların İnsan sağlığına etkisi herkes tarafindan malümdur
Böyle bir şey yapılırken yaltkayalıya sorulmuşmu buna kim ne şekilde izin vermiş
Bu köy sahipsizmidir neden köylü bilgilendirilmeden gece direkler dikilerek oldu bittiye getirilmektedir varsayalımki her türlü izin alindı bu istasyona giden elektirik direkleri
Arazisine dikilen arazi sahiplerine soruldumu yada pastadan pay verilecekmi?
Bu konu sorulduğunda eski direkleri değiştiriyoruz deniyormuş o istıkamette elektirik yoktuki eski direk olsun bu milleti salakmı sanıyorlar yada kendilerini çok akıllı görüyorlar
Yaltkayalıları bu konuya duyarlı olmaya davet ediyoruz birilerinin başı ağıracak bu köylü olamsın selamlar

IP:78.186.124.xxx

sadık cemil ARSLAN/yaltkaya-samsun 09/05/2010 04:21

Başta annem olak üzere;köyümün çilekeş,vefakar annelerinin anneler günü kutlu olsun.Annelerimizin,sağlık ve mutlulukla, nice anneler günü kutlamalarını dilerim...
sadikcemilarslan@hotmil.com IP:85.110.176.xxx

aksu recep/yaltkaya koyu 09/05/2010 02:08
Annem gibi;
Kim olabilir benim Annem gibi .seven ,koruyan ,temizligi ogreten..dogrudan sasmayan...
onun sicakligini hisseden.....sevgisi ile ayakta duran..
onsuz bir DUNYA bos ..... HERKESIN ANNELER GUNU KUTLU OLSUN....
iste ben annemi boyle tarif ettim ya siz?

aksusu@hotmail.com IP:97.104.23.xxx

Memiş MUTLU/ĞOMNO 05/05/2010 12:17
Şaban HAFIZOĞLU kardeşıme hayırlı,uğurlu ve bol kazançlı olmasını dilerim
mutlurasta@hotmail.com IP:78.167.49.xxx

MÜLTECİ/taksim 02/05/2010 12:34
işçi bayramı hee.bugün istanbulda binlerce kişi 30 yıldır ilk kez taksimde çoşkulu bir kalabalıkla işçi bayramını kutladı.eyvallah buna hiç kimse bişi diyemez helalda olsun.ama her kes bir başka yerdeki yangından habersiz yada umursamadan söyledi söyleteceğini.gönül isterdiki orada o kadar kişi toplanmışken en azından yakalarına bir siyah kurdela bağlasalar belki bu yangındaki hayatlarını kaybedenlerin gölüne bir su serpmiş olurlardı kimbilir.yani nasıl kıyaslama yapmayayım oradakı ölen insanlar gencecık fındanlarda işçi çuçukları değilmi.daha hayatlarının başında iken ne için kime neden savaş veriliyo onu bimezken toprağa düştüler.bir mayıs 2010 da evet ilk kez taksime çıkıldı ama aynı gün aynı saatlerde tuncelide 4 yiğit gencecik insanlar şehit oldu.bunlar için bir slogan bile atamadılar.bırakın atmayı tv lerde bile gösterilmedi.yani taksim gündemi değiştirdi.ve sende işçi kardeşim bunu yedin yada yedirildin bu oyuna geldin.naaptın bizansi yenıdenmi kuşattın.yani orada ölen bir genç fidan bir hirant dink bir ahmet türke atılan yumruk kadar önemli değildi.ve işin garibi bu ölen insan ne için öldü onu bile bilmedi.bilmedi çünkü artık bu topraklarda biz ektik biz biçemiyoruz.ve her kes bunu biliyo.burda benim içimi yakan ne biliyormusunuz.evet taksimde belki kaybedilmiş bazı haklar geriye alına bılacak ve öylede olmalıdır.ama 0 dört yığıt geri alınamayacak.bir kınınamada yapamadınızmı.şimdi ben senin yanında nasıl olayaım be işçi kardeş hani kerdeştik.bu ülkede başka insalar için açtığın pankartı neden bu ülkenin gerçek sahipleri için açmadın.doğuda ölen bütün askerle bu ülkenin orta sınıfının çoçukları değilmi.bak bakalım doğuda kim askerlık yapıyo boğazda kim oturuyo..
IP:85.105.226.xxx

YONETICI/RIZE 02/05/2010 09:59

" AYDER , PASTA VE EKMEK "
PEK YAKINDA HIZMETINIZE SUNULACAKTIR.
SABAN HAFIZOGLU,NUN ISTANBULDA KOCA MUSTAFA PASA SEMTINDE BASLATMIS OLDUGU
INSAATIN IC DEKORUNDAN DIS DEKORUNAKADAR ,
YARDIMCI OLAN BUTUN HERKESE TESEKKUR EDER ,
DAHA SIMDIDEN BOL KAZANC VE BASARILARININ DEVAMINI DILIYORUM.
HUSEYIN AKSOY
IP:75.25.98.xxx

Murat Peker/Rize 27/04/2010 15:02
Yola ihtiyaç varsa yol yoldur sizce varmı?
adam arazısınden izin vermiyosa vermiyodur. köyde birileri yoldan rant elde edecek diyede yol olmaz hikaye anlatmayın. yok yol medeniyetmiş hikaye. hele hele koyle alakası olmayan yolun nerden bile gittiğini geçirilmek istendiğini bilmeyenler sallamasın burda. tapusu olan yol vermek istemeyen vermez. ha bana sorarsanız o yol FUZULİ.
KİMİN İŞİNE YARAR
KİMİN İŞİNE YARAR
KİMİN İŞİNE YARAR
nayyeyemi yakınlaştırır
iki mahalleyimi böler
söz tapu sahiplerinin.
muratpeker06@hotmail.com IP:88.228.62.xxx

MG/Ankara 22/04/2010 03:42
Sevgili Nurettin Amca,
Malesef bu boyle gelmis boylede gidecekmis gibi, halen bir avuc topragi kendi komsusundan, akrabasinda ve koylusunden kiskananlar var, ben hep derdim onlar eskide kaldi bizim yasitlarimiz ve yeni jenerasoyon artik bunlari geride birakiriz ama yok malesef bizlerde babalarimizdan dedelerimizden hep kotu taraflarini ornek almisiz. Keske bu kardeslermiz Tanri'dan birsey isterken bana verdiginden daha fazlasini komsuma ver diye bilseler. Yolun, elektirigin ve suyun kimseye zarari yok aksine cok faydasi var.Siz bizlerden buyukler daha iyi bilirsiniz koyun ilk yolu geldiginde bile cok politikalar olmus ve koyumuzun yolu en azindan iki Km. daha uzamistir. Yani herkes sapkasini onune koyup. yol yapan veya heditiye elektirik goturene karsi cikmasin belki birgun sizede yardimi olur kim bilir.
Bizler koyumuzu seven insanlariz o yuzden zorumuza gidiyor bu yanlisliklar.
Saygilar.
Mustafa
IP:88.231.157.xxx

nurettin/Gomno/Almanya 21/04/2010 12:41
Sevgideger agabey ve kardeslerim,
lütfen Meleskur , Cingit ve Pogina,ya yol götürün bizim köyümüzden. Bagenli,nin Papager,e baglanmasi muhakkak gelecek icin cok seyler getirecektir (kararda tarafsizim).
Hani o Gomno,ya cikan ve tabelanin yeniden yazilmasi gereken!!! yerlere bir bakin kac km?
Yukarda 7 metre (kilad) mallarindan yolun gecmesine karsi olup(oro yegen yolu kapat diyenlerin,hepsine rahmet) arabalarin en önüne oturanlar oldugunu unutmadik.
Lütfen yollara karsi olmayiniz.Eskiden medeniyet denizle geldi,suan yollarla geldigi bir gercektir.
Gayet tabii tabiati yirtip millete zarar verirken yoldan baska herseye benzeyen yapilasmaya herzaman karsi olmaliyiz.
Saygi ve selamlarimla
Nurettin Gürman
guerman@hotmail.de IP:188.194.241.xxx

colman/ gomno 19/04/2010 05:14
tayip babaya söyleyelimde bir açılımda gumlolilara getirsin.taş köprüden yukarı çıkarken yaltkaya köyüne hoş geldiniz yazısından başlasın.gomnoya hoş geldiniz olsun.bu açılımı yaparsa belki köye donüş daha çabuk olur kimbilir...
IP:85.105.226.xxx

ilhami/ 18/04/2010 04:11
eyi abi.
enalparslan@hotmail.com IP:78.169.49.xxx

cavit/rıze 15/04/2010 09:01
sevgılı kardeşim cımutlu ısak amcayıda ferıde halayıda tarının alıye halayı mustafa amcayıda cok severdım sevıyom bunlar bızım koyumuzun yaşlılarııdı allahın rahmetıne kavuştular aradan yıllar geçtı bu sekılıyıle anılmaları hosuma gıtmedı gıtmezda komşu komşusunu sevecek sayacak ben bu yola 104gun sıralı calıstım o zamanın salması 1500 lırada verdım salmalarını vermeyenlerı koyun suyunun camısının ıhtıyacı ıcın ellerını cebıne sokmayanları bılıyonmu muhtarlardan oğrene bılırsın,bu yola gelınce koyun yuzde doksanıyılen hareket edıyöm ıkısı ıle dıyıl ben hep doğru olanı yapmaya calışiyom çalısacam doğruları savunacam ben dağlıyım yuksekte yaşiyom kırlı havayı sevmem bıgun oturub daa ıyı konuşuruz bayyyy
IP:88.228.40.xxx

ilhami alparslan/ 11/04/2010 06:50
yaa cavit abi, alt tarafı bi şaka yaptık sende ki bi şakayı anlamıycaksın tamam artık, ne saygısızlığı iki gündür yol durmuştur deyince köyümüzün yolunun yapılış sürecinde arazi sahipleri tarafından arasıra yolun durdurulduğu sekteye uğrtıldığı vakalarını hatırladım o rahmetlilerinde öyle bi faaliyetleri olmuştu, yoksa bugün ordan geçen bi yol ile onların tabii ki bi alakası yok, bu vesileyle hem onlara bi rahmet verip hemde bi şaka yaptık mesele budur.
Son muhtar seçimi tartışmalarındada adayların hepsi sivil böyle olmaz askerlerdende aday gösterilmesi gerek demiştimde ciddi sanmışlardı.
hoşçakalın.
enalparslan@hotmail.com IP:78.169.55.xxx

cavıt/rıze 10/04/2010 13:48
sevgılı kardeşim komşümun gencı aday oldu oy verdım ben bana duşenı yaptım,bugunda bana dusenı yapıyom yol durmadıkı ya altan çaylık lardan arıcının kapısına ya usten su yoluna bağlanacak kaymakam beyle bu çızelgede koy toplantısında karara vardık ama vatandaş olur verır ımza verırse EEEE ARABAMIN YOLUNU KAPAMAK AĞAÇLARLA , palta ve orıklerleustume saldırmanın ne katkısı olur bu yola BI ZAMANLARDADA KOYDE AĞAÇ SATIN ALAN ARDAŞENLILERLE TEHDIT ETMİŞLERDI yol oldumu,ben koyun yuzde doksanıyle hareket edıyom şünu hep soylüyom komşüna gıdecen çayını kahvenı ıçecen yolmu sumu ısteyecen benden kımse yol su ıstemedı saygılarımle herkes sapkasının altında ağadır,,,
kukuca53@hotmail.com IP:78.169.46.xxx

cavıt/rıze 10/04/2010 13:14
SEVGILI ILHAMIne demeye çalıştın ne yolu ne ısak ne ferıde senda herkeste akıllı olacaksınız komsularınıza saygılı olacaksınız oğretırız herkes hattını yerını bılecek cızmeyı aşmıyacak koy sayıbsız dıyıldır ne bugun ne yarın,
kukuca53@hotmail.com IP:78.169.46.xxx

Rahmi KOÇAL/samanyolu galaksisi.güneş 05/04/2010 01:26
İlhami abi sen sağolasın.inan akşam aklıma geldi feride hala ile ishak amca.yoldan geçirmezlerdi çocukları mallarının üstünden geçmiş diye.ama görüldüğü gibi rahmetirahmana kavuştular ve o sevdikleri yerden bir parça da nasip olmadı.bir de tahirin mustafa dedemiz vardı o monuttan geçirmezdi meyvelerine bakan olur diye.ama son zamanlarında ziyaretine gittim tütüncülerdeki kızında yatıyordu ve kendi hatırlayıp ağladı nekadar yanlış yaptığını.köyün köpeğini bile özledim herkese benden selam söyle demişti.
Peygamber efendimizin buyurduğu gibi ölüm enbüyük ders ve en iyi terbiyeci nefislere.
Not:birçok insana sonnefesinde kuran okumak nasiboldu.bazısı ALLAH sana çokşükür negüzelmiş ne güzel deyip yumdu gözünü,bazılarıda bırakmayın beni kurtarın diye ağladı.ben se her iki durumu da gözyaşıyla izledim kendi sonumu düşünerek.
herkese mutlu sonlar dilerim.
rahmikocal@hotmail.com IP:78.160.12.xxx

EMINE ÖZARSLAN/YALTKAYA 04/04/2010 13:40
Merhaba bır kaç gundur yazılan yazılara bır cevap yazmak istıyorum ama bıraz temkınlı olup ne diyeceğımı ve karşımdakılere nelerı soylemek ıstedığımı ıyıce kestırmek ıstedım.Bırıncısı kımse kımseye kışılık kazandıramaz bu boylece bılınsın.Ikıncısı benım aklımın almadığı ınsanın kendısı ıçın olan bunca menfaatı sırf başkalarında yararlanacak dıye nasıl gormemezlıkten gelır butun bunlar olurken aklıma komşusuna haset eden adamın hıkayesı geldı.Padışah bu adamı çağırmış demışkı dıle benden ne dılersen ama sen ne dılersen komşuna ıkı katı verılecek.ADAMIN SOZU HASETÇILERE IBRETLIK BIR SOZ.Padışahım bana maldan mulkten bahsetme madem bana olacağın ıkı katını komşuma olacak benım bır gozumu çıkar nasılsa ben tek gozle ıdare ederım ama komşumun ıkı gozu çıkmış olsun.Şunuda hıç unutmamak lazım kışı her ne ederse kendı kendıne eder vesselam.
http://YOK IP:78.169.67.xxx

pilonç/ 04/04/2010 03:33
MESAJINIZ ONAY BEKLİYOR !
IP:78.179.159.xxx

Ilhami Alparslan/ 03/04/2010 16:48
ne oldi, önce köyleri virane bıraktık, terkettik ,yabancılaştık birbirimize , unuttuk, unutulduk, özledik köylerimizi birbirimizi, sonra ey vatan özlemin dinsin yetişti internet, derken köyün internet sitesi oldu bu bi nimetti, orda toplandık yeniden, özlem giderdik tanıştık yeniden var olduğumuzu hatırladık, nostaljiler, anılar,filanlar,köyde yaşarken kavgalar yodan sudan herkten değirmen anahtarından tavuğun bostona girmesinden huduttan velhasıl kavga için bi sebep peydah olurdu sebep sıkıntısı çekilmezdi sonra gene barışılırdı çünkü köy dar idi mecburi yüz yüze geleceksin birbirinede lazımsın,ama internette herk yok, değirmen anahtarı yok, yol yok, su yok, tavuk yok, bostan yok, ama hudut var kimse kimsenin siyasi hudutlarının ötesine saldırmasa idi internet siteside köy gibi virane kalırmıydı, hani sitenin bacasından duman çıkmıyorda uzun zamandır eski şenlik görülmüyor, ara sıra biri uğrayıp bi çah atıyo ocağa çah da çabuk sönüyö bu günki çahı da ben atıyim dedim oyüzden bu yazı elimden döküldü. çah yakma adına. selamlar
İlhami Alparsalan
IP:88.228.45.xxx

İLHAMİ/RİZE PAPAGER VS 03/04/2010 16:06
YOL DURDURULDU DERKEN, CAVİT ABİ REHMET CONLEYİNA FERİDE HALAYLA İSAK EMİCE YAŞIYOLARMI.
enalparslan@hotmail.com IP:88.228.45.xxx

ğumno/monut 01/04/2010 13:36
cavıt bey..adamları rahat bırakın ya.ıstedıklerını yapsınlar kı eyı komşu kazığını gorelım.oy verırken bu günü duşunseydın.papagere daha ne hızmetler gelecek hele durun bu bışemı .eskı muhtarın becerılerını gomedınızmı ders olmadımı.adam yaylayı sattı koyunda yarısını.fılımler yaşandı .ders olsun bıze.bıdaha seçimde ıyı duşunuruz.teşkılat ellerınde ne yapsanız boş.daha neler olacak başlamadılar henuz....
IP:78.169.46.xxx

cavit/rıze 01/04/2010 13:27
SLMyol durumu ıkı gundur yol durmuştur mal sayıblerınden olur ımza almak ıçın kım ımza verecekse artık saygı ve selamlarımle ,,
kukuca53@hotmail.com IP:78.169.69.xxx

cavit/rıze 30/03/2010 10:33
SLMsevgılı yatkayalıler papager mahallelıler yenı koyden papagere yol bağlanıyo ama bu yol nası herkes faydalanacakmı yok kım ıstıyo bı zad pkı buyolmılletın ısteğiylemı gelıyo yok pekı bu yol rat yolümu evet şü anda bu rat yolünda çıf dozer çalışiyo bı koyumuzun gencıne encumene aday oldu oy verdık kışilik kazandırdık buyolun gelmesı ıçın kımseyılen konustumu yok gorustumu yok oy verdığim partıdan sovudum yola devam hangı yola rat yolunamıbenım koyunde bırı bu yolun rat yolu olmadığinı dıye bılırmı dıyemez yarın tekrar kaymakam beyle son bıdefa gorusecem sevgı ve saygılerımle
kukuca53@hotmail.com IP:78.169.31.xxx

ibrahim mataracı/rize 27/03/2010 13:45
mustafa abinin düğününde elekle su taşıyacaktım ama olmadı neyse en azından mutluluğu mutluluğumuz oldu.allah mesut etsin bir yastıkta beraber olun abi.ben seni değil yengeyi kutluyorum eğer bir kıyas olacaksa ki olmamalı o daha karlıdır bence.
IP:62.240.47.xxx

yonetici/rize 26/03/2010 10:30
Degerli yaltkayalilar,
Mustafa gulbahar ve Ruth Besa, ciftlerine omur boyu mutluluklar dileriz.
Hayat asilmasi guc ve engellerle kaplidir, yanlizlik Allaha mahsusdur;
Bu iki ciftimiz, hayatin bu engellerini asabilmek iicn Amerikada , yolcu gemilerinde tanisarak ,aralarindaki uyruk farkliligini hic gozetmeden , kalplerini ve gonullerini birlestirerek, hayatin bundan sonraki kalan bolumunde,hayatlarini birlikte yasamayi surdurmeye karar vermislerdir.
yengemizin filipinler adasi uyruklu oldugunu merak edenler iicn
yogun istek uzerine , sizlerle paylasmak istedim.
tekrar her iki ciftimize mutluluklar dileriz.

huseyinmuhtar@hotmail.com IP:99.145.100.xxx

mustafa mataraci/zeytinburnu 25/03/2010 13:03
çoooook yakında K.M.PAŞA da bir bomba patlayacak .demedin mustafam demeyin. şimdiden ilgilenen arkadaşlar metres'ini hazırlasın
mustafa53rezzan@hotmail.com IP:78.184.226.xxx

aykan gulbahar/rize 25/03/2010 12:15
merhaba tum hemsehrilerim ve arkadaslar.26 mart 2010 cuma gunu Mustafa Gulbahar ile Ruth Besa'nin dugun toreni icin gonderdigimiz davetiyelerin bazi aksakliklardan dolayi ulasmadigini duyduk.bu nedenle dugunumuze gelecek tum dostlarimiz icin adresi buraya yazmayi uygun bulduk.HALIL IBRAHIM SOFRASIKECIOREN BELEDIYESI KARSISI.siz degerli dostlarimizi aramizda gormekten mutluluk duyacagiz.
IP:88.230.212.xxx


« Önceki (Previous)Sonraki (Next) »Mesaj Gönder (Send Message)Ana SayfaYönetici Giriş
Toplam : 2533 mesaj
123...26
aSgbookPHP v1.61